L'Oreal
Perkamiausios prekės
"Nes tu to verta." Nuo pat pradžios L’Oréal Paris su šiuo visame pasaulyje žinomu šūkiu skatino moteris gyventi pilnavertį gyvenimą pagal savo taisykles ir troškimus. Įsipareigoję tiekti kokybišką, moksliškai tobulą ir šiuolaikiškai inovatyvią kosmetiką, L’Oréal didžiuojasi būdami pirmaujančiu kosmetikos prekiniu ženklu pasaulyje, ir nori, kad geriausios grožio priemonės būtų prieinamos visiems. L’Oréal Paris grožio sąvoka vartojama sinonimiškai su prabanga ir prieinamumu, todėl klientai gali patys visada pasirinti, kas jiems patinka.
Be kosmetikos L’Oréal Paris kuria paryžietiško grožio pasaulį siekdami įkvėpti visas pasaulio moteris. Begalinės paryžietiško grožio ir moteriškumo interpretacijos yra sukuriamos kasdien, aprėpiant idėjas nuo gatvių iki podiumų. Skatinant visuomenės integraciją, L’Oréal gamina produktus visų grupių žmonėms. Sukurti pasitelkiant pasaulyje žinomos kosmetikos direktorės Val Garland ir plaukų priežiūros direktoriaus Stéphane Lancien kūrybingas idėjas ir daug patirties turinčias rankas L’Oréal Paris produktai atneša grožio ateitį į kiekvienos moters kasdienį gyvenimą.
Pasitelkęs daugiau nei 40 metų novatorišką mokslinio tyrimo patirtį L’Oréal Paris didžiuojasi galėdami pasiūlyti platų pačių pažangiausių grožio priežiūros produktų asortimentą, kuris užtikrina poveikį ir saugumą vartotojams. L’Oréal nustojo testuoti savo produktus bei jų sudėtines dalis ant gyvūnų dar 1989 metais, tai yra 14 metų anksčiau nei tai reglamentavo įstatymai. Šis įsipareigojimas atlikti alternatyvius saugumo bandymus nuo tada tapo sudėtine mokslinio L’Oréal Paris laboratorijų profesionalumo dalimi.
Žemiau pateikta informacija reikalinga norint prisijungti naudojant socialinius tinklus
Mano paskyra
Registruotis